FAQ - Často kladené otázky
Ako si môžem vytvoriť účet?
Na vytvorenie účtu prejdite na našu stránku Registrácia, kde vyplníte požadované údaje.
Aké výhody majú registrovaní používatelia?
Registrovaní používatelia majú dopravu zdarma a čaká ich množstvo zliav.
Je platba vopred bezpečná?
Áno. Platba na účet vopred je bezpečná a spoľahlivá, keďže naša stránka je zabezpečená proti prípadnými hackerskými či inými nežiadúcimi útokmi.
Čo ak mi nesadne veľkosť alebo sa mi nebude páčiť farba? Môžem tovar bezplatne vymeniť alebo vrátiť?
Tovar Vám jednoducho vymeníme za iný tovar alebo inú veľkosť, prípadne ho môžete vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu. V prípade poškodenia tovaru (pri odstrániteľnej vade) vám tovar opravíme. Ak chcete tovar reklamovať, vašu reklamáciu vybavíme do 30 dní. Viac info TU.
Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu?
Naše zákaznícke centrum je k dispozícií formou chatboxu, ktorý nájdeme vpravo dole, alebo nás môžete kontaktovať prostredníctvom mailu: info@denn.sk